biblioviós

BENVIDA

Este vídeo foi creado polo alumnado voluntario de 3º de ESO durante o curso 2020-21

O QUE ATOPARÁS...

Vídeos creados polo alumnado voluntario de 1º de ESO baixo a dirección da nosa auxiliar de conversa Kordi Schild. Trátase do primeiro apadrinamento que facemos no IES de Viós co alumnado de Primaria e Infantil do Colexio San Marcos.

Pasade pola biblio para ver t odas as nvidades dos diferentes departamentos. Escolle os teus temas favoritos e le e disfruta durante o verán!

CONSULTA AQUÍ AS NOVIDADES DE LECTURA PARA AS FAMILIAS
Fai clic na imaxe para acceder ás actividades do mes de marzo relacionadas coa poesía

Proxecto: XEOGRAFÍAS LECTORAS

O proxecto proposto pola biblioteca para este curso 2020-21 está baseado na proposta das bibliotecas escolares: XEOGRAFÍAS LECTORAS. Pero coma sempre non queremos perder o punto