O Equipo de dinamización da lingua galega (EDLG) é un grupo de traballo composto por representantes de toda a comunidade educativa. A súa función basilar é a de potenciar o uso do galego no día a día do centro. Con esta finalidade no horizonte, empregaremos este blog para dar a coñecer as actividades do EDLG e mais para reunir unha serie de ferramentas e recursos que nos van facilitar o emprego e visibilización da nosa lingua.

O texto gañador foi o de
Silvia M. de 1º A. Parabéns!!!

CONCURSO DE RELATOS
DE MEDO (SAMAÍN)

O EDLG de Viós convocou un concurso literario para o alumnado do centro para celebrar o Samaín.

concurso de postais

O noso centro convocou un concurso de postais para felicitar as festas coa máis chula!

concurso de postais ies de viós-2

O gañador foi a de Jorge F. de 2º A.

A Candeloria 2020/21

O día 2 de febreiro celebramos a Candeloria. Toda a comunidade educativa enviou e recibiu mensaxes de amor, amizade, agradecemento….

DÍA DE ROSALÍA

En colaboración co equipo de biblioteca e particularmente coa profesora de matemáticas Nieves D., elaboramos un mapa xeográfico interactivo no que se relaciona a vida e obra de Rosalía. Consúltao e prepárate para a viaxe…..!!!!!

ENTROIDO 2021

Cada ano, descubrimos un traxe típico do entroido galego e comparámolo co de outro lugar do mundo. Este ano, aproveitando que algúns alumnos/as viviran en Suíza, eliximos este e o de Bande.

PLANTACIÓN DE ÁRBORES

Tradicionalmente, o alumnado de 4º de ESO, dentro dos actos de despedida do centro, adoita plantar unha árbore que simbolizará o crecemento e evolución dos/as estudantes. Agradecemos a colaboración de todos/as os/as participantes e especialmente a de Lois, o profesor de bioloxía que levou a “peor parte…..”

letras galegas 2021 -
letras galegas 2021 --