O Equipo de dinamización da lingua galega (EDLG) é un grupo de traballo composto por representantes de toda a comunidade educativa. A súa función basilar é a de potenciar o uso do galego no día a día do centro. Con esta finalidade no horizonte, empregaremos este blog para dar a coñecer as actividades do EDLG e mais para reunir unha serie de ferramentas e recursos que nos van facilitar o emprego e visibilización da nosa lingua.

NOSAS-VANGARDAS

As nosas Vangardas Literarias

Os departamentods de Historia, Música, Plástica e Lingua Galega e Literatura están preparando unha exposición sobre as vangardas artísticas un século despois do seu nacemento. Vense distintos aspectos dos ismos como a pintura, a escultura, a música , a literatura, a moda , a publicidade ou as revistas desta época.

Letras Galegas 2022

Este ano, a RAG adica o día das Letras Galegas ao autor ourensán Florencio Delgado Gurriarán. No noso centro achegarémonos a esta figura a través da súa vida e obra. Ademais, faremos a actividade dos chuchepoemas centrándonos nel. Estade atentos/as!!!!!

Este ano conmemoramos o Día de Rosalía dun xeito moi especial. Recibimos a visita da mesma autora que viaxou dende o século XIX ao XXI para falarnos da súa vida, obra e recitarnos algúns dos poemas que traballamos en clase. Ademais de visitar diferentes grupos de alumnado, Rosalía paseou polo noso centro falando e compartindo algúns dos seus textos máis coñecidos co profesorado e persoal non docente.

Queremos agradecer a Dores Cao a súa colaboración, dispoñibilidade, caracterización e dedicación nesta actividade. Foi unha experiencia moi enriquecedora e didáctica!!!!!

XIANA, GAÑADORA DO NOSO CONCURSO DE RELATOS DE SAMAÍN 2021

O luns 8 de novembro a nosa gañadora do concurso de relatos de terror recibiu o premio de
mans da coordinadora de EDLG. Animádevos a disfrutar da súa lectura!

Poderedes acceder pinchando na seguinte ligazón

O texto gañador foi o de
Silvia M. de 1º A. Parabéns!!!

CONCURSO DE RELATOS
DE MEDO (SAMAÍN)

O EDLG de Viós convocou un concurso literario para o alumnado do centro para celebrar o Samaín.

concurso de postais

O noso centro convocou un concurso de postais para felicitar as festas coa máis chula!

concurso de postais ies de viós-2

O gañador foi a de Jorge F. de 2º A.

A Candeloria 2020/21

O día 2 de febreiro celebramos a Candeloria. Toda a comunidade educativa enviou e recibiu mensaxes de amor, amizade, agradecemento….

DÍA DE ROSALÍA

En colaboración co equipo de biblioteca e particularmente coa profesora de matemáticas Nieves D., elaboramos un mapa xeográfico interactivo no que se relaciona a vida e obra de Rosalía. Consúltao e prepárate para a viaxe…..!!!!!

ENTROIDO 2021

Cada ano, descubrimos un traxe típico do entroido galego e comparámolo co de outro lugar do mundo. Este ano, aproveitando que algúns alumnos/as viviran en Suíza, eliximos este e o de Bande.

PLANTACIÓN DE ÁRBORES

Tradicionalmente, o alumnado de 4º de ESO, dentro dos actos de despedida do centro, adoita plantar unha árbore que simbolizará o crecemento e evolución dos/as estudantes. Agradecemos a colaboración de todos/as os/as participantes e especialmente a de Lois, o profesor de bioloxía que levou a “peor parte…..”

letras galegas 2021 -
letras galegas 2021 --